32
Komen

Belajarlah menerima

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hehe, copy paste dari FB je. Tapi suka ayat ni :)  Naikkan semangat pun boleh gak ni ! ^^


*Berterima kasihlah pada orang yang telah MELUKAI hatimu kerana dia telah membuat hatimu kuat...

*Berterima kasihlah pada orang yang telah MEMBOHONGImu kerana dia membuat hidupmu makin bijaksana... 


*Berterima kasihlah pada orang yang telah MEMBENCImu kerana dia yang mengasah kesabaranmu... 


*Dan berterima kasihlah pada orang yang telah MENYAYANGImu kerana itulah ANUGERAH TERINDAH dalam hidupmu ♥ 




^_^




Bismillahirrahmaanirrahiiim. Ya Allah, jadikanlah kami dan keluarga kami orang-orang yang mendirikan solat dan memelihara solat. Aaamiin

32 comments:

cIk JanNah said...

syukur sangat sebab semua tu pengalaman yg mendewasakan kita :)

kaishin said...

syukur alhamdulillah..:)

ciksukaberangan said...

cIk JanNah : yeahh ^^

ciksukaberangan said...

kaishin : alhamdulillah :)

aku HaniAsyira said...

nak cuba bayangkan org kritik tu tanda sayang.. bolehkah??

hohoho

ciksukaberangan said...

aku HaniAsyira , susah kot mule2 tu. amik masa lama kot nak branggapan macam tu. heee ;D

faizah husna said...

yupp...
syukur dengan segala apa yg berlaku..
kerna tiap2 suatu ada hikmahnye kann2? :)

najibah('; said...

yeahh , syukur Alhamdulilah :)

ciksukaberangan said...

faizah husna, yeap. alhamdulillah :)

ciksukaberangan said...

najibah(';, alhamdulillah :)

puteri kasih said...

sentiasa bersyukur :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

nampak sesuatu yang menarik di sini? ape ye... (^____^)

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

syukur;)

Cik13Februari said...

Semua ni lah yang mematangkan diri kita dan buat kita lebih menghargai tentang erti kehidupan yang sebenar. Alhamdulillah ^_^

AdaM Hawa said...

bersyukur dengan apa adanya..

LINDAHERY said...

setuju sgt dgn kata-kata tu....pengalaman mendewasakan.. apa yg terjadi ada hikmahnya... syukur alhamdulillah

❖ FS ❖ said...

Camne nak tahu yg dia tu , lukai , bohong, benci , sayang kat kite ? :/ Yaa tetap kena bersyukur .

P#eoniX said...

sama-same bwat yang terbaek...tapi,kekadang kesabaran kite teruji...huhuhhh lemahnye akuh.....

teha said...

belajar laa bersyukur.. :)

LiNda said...

best ayat2 dia..semua ni mengajar kita erti hidup..

ciksukaberangan said...

puteri kasih : alhamdulillah :)

ciksukaberangan said...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ : apa?

ciksukaberangan said...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ : alhamdulillah :)

ciksukaberangan said...

Cik13Februari : yeah. alhamdulillah :)

ciksukaberangan said...

AdaM Hawa : yeah :)

ciksukaberangan said...

LINDAHERY : alhamdulillah :)

ciksukaberangan said...

❖ FS ❖ : ehh, tak tak. bukan tu maksud ayat ni. yang lukai hati kite tu, jangan benci dorang. sebab di sebalik pbuatan mereka, ada hikmah yang menjadikan kita kuat, tabah semua tu. kira macam ayat ni lebih kepada mengajak kita bersangka baik sesama manusia dan jangan menyimpan dendam :)

ciksukaberangan said...

pheonix : adatlah tu. manusia. moga kita sama2 tabah hadapi dugaan. insyaAllah. amin :)

ciksukaberangan said...

teha : amin~

ciksukaberangan said...

LiNda : yeah. internet mali~ hoho :)

Cik Kay Jue said...

iye... bersyukur.. kena selalu ingat kat Allah... dan sentiasa positif...

ciksukaberangan said...

Cik Kay Jue : insyaAllah. ameeenn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...